> Voliotaki: ΕΙΜΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

ΕΙΜΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Αγαπητό Βολιωτάκι, φέτος συμπληρώνω το 48ο χρόνο της ηλικίας μου και από αυτά, τα 38 χρόνια παρακολουθώ ανελλιπώς τον Ολυμπιακό Βόλου.
Από 10 χρονών είμαι στο γήπεδο.
Στην αρχή μαζί με τον πατέρα μου και τον παππού μου.
Στη συνέχεια παρέα με τους φίλους μου.
Και τα τελευταία δέκα χρόνια μαζί με τον γιο μου.


Όλα αυτά τα χρόνια, εμείς που μεγαλώσαμε με την ιδέα του Ολυμπιακού Βόλου ζήσαμε μεγάλες στιγμές. Ζήσαμε ανόδους, συμμετοχές στην Α’ Εθνική, ευρωπαϊκά ταξίδια. Φυσικά, ζήσαμε και πολλές πίκρες, οι οποίες όμως μας έκαναν ακόμα πιο δυνατούς. Προσωπικά δεν έγινα Ολυμπιακός Βόλου για τις επιτυχίες του, αλλά για την ιδέα που πρεσβεύει το όνομα του.

Μέχρι σήμερα, ποτέ δεν απογοητεύτηκα. Το τελευταίο διάστημα όμως είμαι εντελώς απογοητευμένος. Όχι βέβαια από την ομάδα αλλά από τους ανθρώπους που θέλουν να το παίξουν παράγοντες.

Είμαι απογοητευμένος από την παρουσία ατόμων όπως ο Τσιμπανάκος και ο Πέγιος που βρήκαν καμένη γη από την Μποτσιβάλη και μπήκαν στον Ολυμπιακό για να παίξουν τα παιχνιδάκια τους πουλώντας οπαδιλίκι. Ο μεν Τσιμπανάκος μας έφερε τον Μαρινάκη και τον Ολυμπιακό για να κάνει κουμάντο στην ομάδα μου εμφανιζόμενος ως νταλαβεριτζής, ο δε Πέγιος έχοντας στο μυαλό τους τις δημοτικές εκλογές του 2019 κάνει το δικό του πολιτικό παιχνίδι.

Περισσότερο απογοητευμένος όμως είμαι από τον Τσεκούρα και κυρίως από τον κ. Ιάσονα Χατζή, οι οποίοι επιτρέπουν στον Τσιμπανάκο και τον Πέγιο να παίζουν με την ιστορία της ομάδα μας.

Πως επιτρέπετε κύριε Τσεκούρα και κύριε Χατζή, στον κάθε Τσιμπανάκο να κάνει κολεγιές με τον Ολυμπιακό; Με την ομάδα που μας οδήγησε αποδεδειγμένα στην καταστροφή πριν από μερικά χρόνια;

Πως επιτρέπετε κύριε Τσεκούρα και κύριε Χατζή στον κάθε Τσιμπανάκο να κάνει κουμάντο στην ομάδα όταν πριν από δύο χρόνια δεν μας έβγαλε ούτε δεύτερους στο πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής; Και όλοι στον Βόλο αλλά και την Αρτα γνωρίζουμε με ποιο τρόπο δεν βγήκαμε ούτε καν δεύτεροι.

Πως επιτρέπετε κύριε Τσεκούρα και κύριε Χατζή στον κάθε Πέγιο να κάνει το πολιτικό του παιχνίδι στις πλάτες του Ολυμπιακού Βόλου; Ολοι στο Βόλο γνωρίζουν τις υποσχέσεις που έχει πάρει ο κ. Πέγιος από την Νάνσυ Καπούλα για τις δημοτικές εκλογές του 2019. Εσείς δεν τις έχετε ακούσει;

Εκτός αν είναι τυχαίο ότι η γενική συνέλευση θα γίνει στο ΤΕΕ όπου συμπτωματικά πρόεδρος είναι η Νάνσυ Καπούλα.

Διαβάζοντας κάποιος την επιστολή αυτή, θα νομίζει ότι είμαι ΝΠΣ, Πύδνα ή ότι όπως αλλιώς θέλετε να λέτε τη νέα ομάδα. Σας λέω λοιπόν ότι δεν είμαι μέλος της νέας ομάδας, γιατί είμαι από μικρό παιδί ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ και γιατί είμαι από αυτούς που υποστηρίζουν ότι θα είμαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ ακόμα και στο Β’ τοπικό. Αρκεί να έχω καθαρή τη συνείδηση μου και να περπατάω με το κεφάλι ψηλά.

Και με όλα αυτά που γίνονται φέτος στον Ολυμπιακό Βόλου δεν έχω καθαρή τη συνείδηση μου.

Σε αντίθεση με τους Τσιμπανάκους, τους Πέγιους τους Τσεκούρες και τους Χατζήδες και όλους τους σωτήρες της ομάδας μου, που προτίμησαν να πουλήσουν την ψυχή τους (Ολυμπιακός Βόλου) στο διάβολο (Μαρινάκης), για να κερδίσουν πιθανώς μία κατηγορία και κυρίως για να προκαλέσουν πολιτικό κακό στον Αχιλλέα Μπέο. Γιατί κατά βάθος αυτός είναι ο στόχους τους. Ο Αχιλλέας Μπέος.

Ο μεν Τσιμπανάκος για να εξυπηρετήσει το «αφεντικό» του τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο δε Πέγιος για να κάνει πλάτες στους πολιτικούς αντιπάλους του Δημάρχου.

Ελπίζω έστω και την τελευταία στιγμή ο Τσεκούρας και κυρίως ο Χατζής να καταλάβουν το έγκλημα που διαπράττουν εις βάρους της ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ του Ολυμπιακού Βόλου.

Προσωπικά ντρέπομαι που η ομάδα μου βρέθηκε στη μέση της κόντρα τους Μαρινάκη με τον Μπέο. Ντράπηκα όταν είδα τον Καραπαπά παρέα με τον Τσιμπανάκο, τον Πέγιο και άλλους Ολυμπιακούς Βόλου να μας λέει κατάμουτρα ότι έχουμε γίνει παράρτημα του Πειραιά και κανείς από εσάς να μην αντιδρά.

Ντρέπομαι που ένας ξένος (Καραπαππάς) έρχεται στην πόλη μου και μιλάει τόσο απαξιωτικά για τον Δήμαρχο μας, ανεξάρτητα από το ποια είναι η άποψη του καθενός για το πρόσωπό του και την προσφορά του στο Βόλο.

Επίσης ντρέπομαι που ο Ολυμπιακός Βόλου χρησιμοποιείται από τον Πέγιο για πολιτικές σκοπιμότητες.

Εσείς κύριε Τσεκούρα και κύριε Χατζή δεν ντρέπεστε από όλα αυτά που συμβαίνουν στην αγαπημένη μας ομάδα; Και απευθύνομαι σε εσάς γιατί είστε από τους λίγους μέσα στην ομάδα που σέβομαι και εκτιμώ. Και που θεωρώ ότι είστε οι μόνοι που μπορούν να δώσουν ένα τέλος στην κατηφόρα που μας οδηγούν κάποιοι.