> Voliotaki: ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ: Είμαι 27 χρόνια «ΚΑΘΑΡΟΣ» από ΑΛΚΟΟΛ...

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ: Είμαι 27 χρόνια «ΚΑΘΑΡΟΣ» από ΑΛΚΟΟΛ...

Αποτέλεσμα εικόνας για Μπουτάρης
Με ανάρτησή του στο twitter, ο Γιάννης 
Μπουτάρης αναφέρεται στην επιτυχή 
επέμβαση για τοποθέτηση στεντ και στην 
επέτειο των 27 ετών που είναι «καθαρός» 
από αλκοόλ.




Η γεύση της ζωής είναι πιο γλυκιά, σημειώνει ο κ. Μπουτάρης ευχόμενος να συνεχίσουν την προσπάθεια όσοι θέλουν να απεξαρτηθούν από τις καταχρήσεις τους.

«Ευχαριστώ για τις ευχές σας! Σήμερα εκτός από την επιτυχία της επέμβασης έχω και έναν επιπλέον λόγο να είμαι χαρούμενος. 


Συμπληρώνονται 27 χρόνια που είμαι «καθαρός» από το αλκοόλ. 

Εύχομαι σε όλους όσοι προσπαθούν να απεξαρτηθούν από αλκοόλ, ναρκωτικά και λοιπά να συνεχίσουν την προσπάθεια, καθώς η γεύση της ζωής είναι πιο γλυκιά!» έγραψε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης...