> Voliotaki: Εορτές χωρίς δεκάρα τσακιστή...

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Εορτές χωρίς δεκάρα τσακιστή...

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Ως ένας απλός εργαζόμενος στην ΔΕΥΑΜΒ και κατά πολλούς δημοσιογράφους αλλά και τον δήμαρχο Βόλου Αχιλλέα Μπεο, πολύ καλοπληρωμενο...
Δεν ντρέπομαι να τους ενημερώσω ότι:
Δεν έχω δεκάρα τσακιστη από την πλούσια αμοιβή της εργασίας μου.
Δεν έχω δεκάρα τσακιστη ώστε να πάρω κάτι ως δώρο στα παιδιά μου.
Θα την βγάλω μέχρι την επόμενη φοβερή και τεράστια πληρωμή μας, χωρίς μια και χωρίς θέρμανση στο σπίτι.

Ωστόσο θα μείνω με την αίσθηση, του ότι είμαι ενας εργαζόμενος με τεράστιο μισθό, έως προκλητικό και θα χορτάσω.
Βέβαια ένα μεγάλο ερώτημα είναι, μοναδικός υπεύθυνος για αυτό είναι ο δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπεος; Φυσικά και όχι!!! Οι τελευταίες κυβερνήσεις με την μνημονιακη πολιτική που ακολουθούν έχουν συμβάλει τα μέγιστα στην φτωχοποιηση του λαού. Πετάνε ένα ξερό επίδομα ως καραμέλα, έτσι απλά για να ξεχαστεί ο λαός από τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει και αυτό το λένε πολιτική!!!
Που φταίει ο Αχιλλέας Μπεος όμως;
Ο Αχιλλέας Μπεος φταίει στο ότι επί 24 πλέον μήνες δεν σέβεται τελεσίδικη δικαστική απόφαση, η οποία λέει ότι παρανόμως έχει γίνει μεγαλύτερη περικοπή στους μισθούς μας από τον Οκτώβρη του 2012. Και ενώ όλοι οι εργαζόμενοι δώσαμε άπλετο χρόνο στην διοίκηση, αυτή με εντολές φυσικά του τεράστιου Αχιλλέα, μας έχει αφήσει να επαιτουμε τα δεδουλευμενα!!!
Οπότε εδώ βρίσκουμε και την τεράστια αγάπη και σεβασμό προς το πρόσωπο των εργαζομένων, από τον δήμαρχο Βόλου Αχιλλέα Μπεο και επίσης τον τεράστιο σεβασμό του προς την δικαιοσύνη.
Οπότε άκου δήμαρχε Βόλου, Παλάντζα Ιωσήφ με λένε και την αλλαγή του χρόνου θα την περάσω χωρίς θέρμανση. Αυτό όμως δεν με φοβίζει, αυτό που με τρομάζει είναι ότι και εγώ προσωπικά αλλά και η οικογένεια μου, έχουμε αρχίσει να συνηθίζουμε σε αυτό. Αλλά υπάρχει και κάτι ακόμη ποιο τρομακτικό, η υγεία... Γιατί όταν ζεις χωρίς τα απαραίτητα για την διαβίωση σου, έρχεται ο βαρύς πέλεκυς της ασθένειας και εκεί πραγματικά δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις με τίποτα.
Τώρα εγώ γιατί στα γράφω όλα αυτά, την στιγμή που από την στιγμή που εκλεχτηκες με κοροϊδεύεις; Ελπίζω ότι μέσα σου έχει μείνει λίγη ανθρωπιά και άμεσα από την αρχή του νέου έτους, θα διορθώσεις την αδικία... Ελπίζω να σου έχει μείνει λίγη τσίπα, δεν μπορεί να είσαι ότι λένε οι άλλοι, δεν το πιστεύω εγώ προσωπικά δηλαδή...
Καλή χρονιά, χρόνια πολλα με την ελπίδα να γίνει πραγματικότητα...