> Voliotaki: «Είχα πάει στην Αμερική και ο Τραμπ μου είπε …εσύ θα μείνεις εδώ!»

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

«Είχα πάει στην Αμερική και ο Τραμπ μου είπε …εσύ θα μείνεις εδώ!»

«Ιδεολογικά έχω ρήξη τεράστια μαζί του...»

Ο Γιάννης Ζουγανέλης αφηγήθηκε στην Ελένη Μενεγάκη την γνωριμία του με τον Τραμπ πίσω στο χρόνο.

Στη δεκαετία του ’90 είχε πάει περιοδεία με την Γλυκερία και μετά το show του, ο Τραμπ τον είχε επισκεφτεί στα καμαρίνια λέγοντας του να μείνει στην Αμερική.

«Κάποτε με τη γλυκύτατη και ευγενεστάτη και πολύ καλή τραγουδίστρια, τη Γλυκερία, γύρω στο ’95-’96 κάναμε μια περιοδεία στην Αμερική. Παίξαμε και στο Ατλάντικ Σίτι, ένας τρομερός χώρος που σε προδιαθέτει να κάνεις πράγματα. Εμένα τα αγγλικά μου δεν είναι τίποτα, τα γαλλικά μου, ξέρω το ασανσέρ, λα πορτ. Κάποια στιγμή μέσα στο σόου έκανα ότι είμαι πολυγλωσσικός και έλεγα διάφορα πράγματα, διάφορα τραγούδια. Γέλαγαν οι ξένοι οι Αμερικάνοι, οι Έλληνες. Ξαφνικά μπαίνει ένας τύπος στα καμαρίνια, ένας τύπος με κάποιες εξαιρετικά όμορφες, αλλά με προβεβλημένα στήθη γυναίκες και ήταν ο Τραμπ και μου λέει «εσύ θα μείνεις εδώ». Και λεφτά έδιναν. Τον γνώρισα. Ως προσωπικότητα δεν είναι αμελητέα ποσότητα διότι είναι ανοιχτός. Ιδεολογικά έχω ρήξη τεράστια. Είναι επικοινωνιακός. Επικοινωνία του θεαθήναι» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Ζουγανέλης.