> Voliotaki: Τι είπε ο ΡΕΜΟΣ για τη δήλωση του για τον ΣΦΑΓΕΑ Κεμάλ: «Ένιωσα τον θυμό του κόσμου! – Έγινε παρεξήγηση…»! (ΒΙΝΤΕΟ)

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Τι είπε ο ΡΕΜΟΣ για τη δήλωση του για τον ΣΦΑΓΕΑ Κεμάλ: «Ένιωσα τον θυμό του κόσμου! – Έγινε παρεξήγηση…»! (ΒΙΝΤΕΟ)

«Έγινε μια πολύ μεγάλη παρεξήγηση…»
Μετά το σάλο των δηλώσεων που φέρεται να έκανε στην εφημερίδα Hurriyet σχετικά με τον Κεμάλ Ατατούρκ, ο Αντώνης Ρέμος μίλησε στo Cosmosfm 91.5 ΝΥ και στον Πάνο Σατζόγλου, απαντώντας για το τι έχει συμβεί:
«Έγινε μια πολύ μεγάλη παρεξήγηση. Λόγω της παρουσίας μου στην γείτονα χώρα, την Τουρκία το καλοκαίρι που μας πέρασε. Έδωσε δύο μεγάλες συναυλίες σε ένα καλοκαιρινό μέρος. Σε συνέντευξη που έδωσα ειπώθηκαν κάποια πράγματα τα οποία παρερμηνεύτηκαν. 
Η κουβέντα που αναφερθήκαμε για την καταγωγή μου από τη Θεσσαλονίκη, αναφερθήκαμε και για την καταγωγή του συγκεκριμένου ιστορικού προσώπου, που είχε καταγωγή από Θεσσαλονίκη, που γεννήθηκε στον τόπο που έμενα μικρός, στον Λαγκαδά. 
Όλο αυτό παρουσιάστηκε με εθνικιστικές κραυγές ότι εγώ είμαι περήφανος, για αυτόν τον άνθρωπο, για αυτόν τον ηγέτη. Είναι ένα ιστορικό πρόσωπο, πέρα από τη δράση του και τα εγκλήματα που έχει κάνει, δεν παύει να είναι ένα ιστορικό πρόσωπο και ένα μεγάλο πρόσωπο για τους Τούρκους. 
Αυτό δεν βγήκε σωστά και θεωρήθηκε ότι εγώ εκφράστηκα με γοητεία την αγάπη που για αυτό το πρόσωπο. Είναι μια εντελώς λανθασμένη ερμηνεία και θεωρώ ότι όλα αυτά πρέπει να αποτελέσουν παρελθόν. Εγώ έχω δείξει ποιος είμαι, συνεχίζω με τα έργα μου κι όχι με τα λόγια μου.
Οι εποχές είναι δύσκολες. Ο κόσμος είναι πολύ πιεσμένος, ο κόσμος έχει ανάγκη να εκφράσει με λανθασμένο τρόπο το θυμό του. Και εγώ ένιωσα αυτόν τον θυμό του κόσμου στο πρόσωπό μου!»