> Voliotaki: Ο διάλογος-σοκ στο φέισμπουκ για τα 3 εκατ.

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Ο διάλογος-σοκ στο φέισμπουκ για τα 3 εκατ.

Nτοκουμέντο-σοκ. Φέρνουμε στο φως την κρίσιμη συνομιλία μεταξύ της Σταυρούλας Ξουλίδου και του Γιώργου Σούκουρη στο τσατ του φέισμπουκ:
Giorgos:  Hello!
Stavroula:  Hi!
Giorgos:  Τi kaneis stavroula mou;
Stavroula: T a idia Giorgo opos olos o kosmos. Enas vouleutikos misthos ti na kanei?
Giorgos:  Se katalavaino apolyta Stavroula, oikogeneia, spiti, paideia, exoda xilia duo!!!!
Stavroula:  (- (-(- (-
Giorgos:  Oloi etsi eimaste.....
Toulaxiston eseis oi vouleutes exete ki alles diexodous
Stavroula:  Min to les....
Giorgos:  Ela tora, proedrikes ekloges erxontai!!!!!!!!!!!
Stavroula:  Kai ti egine?
Giorgos:  LOL!!
Stavroula:  Den se katalavaino.....
Giorgos:  Mexri kai ekatommiria peftoun se vouleutes gia tin eklogi !!!!!!!!!!!!
Stavroula:  Ekatommiria? Wow!!!
Giorgos:  Opos sou ta leo stauroula mou... Xereis posoi ta exoun parei mexri tora? Min sou po arithmo!!!!
Stavroula:  180!
Giorgos:  E oxi kai tosoi. Pantos polloi!!
Stavroula:  Ελα βρε! Γράφουμε ελληνικά γιατί βαρέθηκα με γκρίκλις. Να κουτσομπολέψουμε λίγο...
Giorgos:  Ναι βρε. Αλλά βέβαια εσύ δεν κάνεις ποτέ τέτοια πράγματα που κάνουν αυτοί οι επίορκοι βουλευτές!
Stavroula:  Μην το λες! Ποτέ μη λες ποτέ! Αν σε ψεκάσουν εκατομμύρια ευρώ... Χα, χα, πλάκα σου κάνω. Μακριά από μας τους Ανεξάρτητους Ελληνες αυτά!!! Εμείς είμαστε κόμμα με αρχές, διάφανο και καθαρό, γάργαρο σαν το νεράκι. Δικός μας αποκλείεται!
Giorgos:  Μην το λες!
Stavroula:  Μακριά από μας! Και έτσι από περιέργεια... πόσα πάει να εξαγοραστεί ένας βουλευτής; Από περιέργεια ρωτάω, είπαμε. Τους προδότες. Αποκεφαλισμό θέλουν. Μακριά από μας πάλι!!!!
Giorgos:  Το κατάλαβα, ρε Σταυρούλα, δεν είναι ανάγκη να μου το πεις. Μακάρι να ‘χαμε 300 σαν εσένα στη Βουλή. Να τα πούμε καμιά φορά, να πιούμε κάνα καφεδάκι.
Stavroula:  Εχω πλήρες πρόγραμμα όμως βλέπω. Δεν τα λέμε καμιά μέρα στο γραφείο μου; Απόγευμα, θα είμαι μόνη μου...........
Giorgos:  Ξέρεις, μην παρεξηγηθώ, καλύτερα έξω. Είμαι και παντρεμένος.
Stavroula:  Ποιος τα χέζει αυτά; Εμείς για την προεδρική εκλογή θα συζητήσουμε. Δεν κάνουμε τίποτα πονηρό!
Giorgos:  Αυτό να μου πεις. Σε λίγες μέρες, γιατί έχω κάτι δουλειές τώρα, να ρωτήσω κάποια πράγματα. Αργότερα.
Stavroula:  Αργότερα ναι, φιλιαααααά!
Giorgos:  Μπάι, φιλάκια, τα ξαναλέμε σύντομα!
Stavroula:  Κίζες.
Giorgos:  Μίζες.

Stavroula:  -) -) -)-)-) Μακριά από μας.