> Voliotaki: Ζήγρας: Ο Άκης ήρθε στο κελί και μου ζήτησε να μην ομολογήσω

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Ζήγρας: Ο Άκης ήρθε στο κελί και μου ζήτησε να μην ομολογήσω

Τόσο ο ξάδερφος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Νίκος Ζήγρας όσο και η λογίστρια, με την απολογία τους "καίνε" τον πρώην υπουργό στη δίκη για το μαύρο πολιτικό χρήμα από μίζες για εξοπλιστικά προγράμματα.

Η λογίστρια του Άκη Τσοχατζόπουλου "έκαψε" τον πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ με την απολογία της στη δίκη για διακίνηση «μαύρου» πολιτικού χρήματος που φαίνεται να προέρχεται από μίζες για την υπογραφή εξοπλιστικών προγραμμάτων.

 «Το μοναδικό μου σφάλμα ήταν ότι συγκάλυψα έναν άνθρωπο....


 Δεν περίμενα όμως ποτέ ότι ο Άκης Τσοχατζόπουλος, τον οποίο έβλεπα με δέος και ο Νίκος Ζήγρας κατείχαν παράνομο χρήμα» υποστήριξε η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου.

«Μία περίοδο είχα πελάτες 11 υπουργούς του ΠΑΣΟΚ και πολλούς μεγαλοδημοσιογράφους. Τον Ακη Τσοχατζόπουλο τον έβλεπα με δέος», είπε απολογούμενη η λογίστρια του Άκη προσθέτοντας ότι ο ξάδελφος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Νίκος Ζήγρας ήταν ο άνθρωπος που έφερε στο γραφείο της τις «αμαρτωλές» εταιρείες Nobilis, Torcaso και Bluebell.

Η κατηγορούμενη υποστήριξε ότι «Οι εταιρείες αυτές ήρθαν στο γραφείο μου αφού είχαν αγοραστεί τα ακίνητα. Το 1998 ο Νίκος Ζήγρας ήρθε και μου ζήτησε να αναλάβω μία εταιρία offshore η οποία αγόρασε ένα ακίνητο στη Δεινοκράτους. Aφου το έψαξα την ανέλαβα, έβγαλα ΑΦΜ και έπρεπε να δηλώσω την έδρα της, όπως μου ζήτησαν απο την αρμόδια ΔΟΥ. Δήλωσα το σπίτι μου που τότε ηταν και γραφείο μου», είπε η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου.

Ειδικά για την εταιρεία Bluebell μέσω της οποίας σύμφωνα με τη Δικαιοσύνη, διακινήθηκαν μίζες για τα TORM1 και απoκτήθηκε το ακίνητο της Δεινοκράτους το οποίο κατέληξε στην Αρετή Τσοχατζοπούλου, η κατηγορούμενη δήλωσε "Ανέλαβα την εταιρεία, πήρα ΑΦΜ και άρχισα να κάνω τις δηλώσεις, Το 1999 μου ήρθε ένα μισθωτήριο. Ο Νίκος Ζήγρας μου είπε οτι το ακίνητο θα το νοικιάσει η Αρετή και πρέπει να συνταχθεί το μισθωτήριο. Εγω υπέγραψα, έκανα αυτό το σφάλμα».

Μεταξύ άλλων η κατηγορούμενη λογίστρια του Άκη, ανέφερε ότι "μέσω του Ζήγρα την ξεγέλασε ο Άκης, ο οποίος τότε ήταν παντοδύναμος και η ίδια τον έβλεπε με δέος. «Είχα δέος γι' αυτόν τον άνθρωπο που ήταν παντοδύναμος. Εξάλλου και εγώ συνέχισα το παράνομο.

Το σύστημα ήταν με έναν δικό μου άνθρωπο από το εξωτερικό ως ιδιοκτήτη εμπλέκοντας στην υπόθεση τον κουμπάρο μου Νίκο Γεωργουλάκη, ο οποίος μου είχε ατέλειωτη εμπιστοσύνη». Σε καμιά περίπτωση πάντως, όπως ισχυρίστηκε, ακόμα και αν πήγαινε το μυαλό της ότι ήταν πίσω από τις εξωχώριες εταιρείες ο Τσοχατζόπουλος δεν περνούσε η ιδέα ότι τα λεφτά αυτά ήταν από παράνομη προέλευση.

«Ηθικό και φυσικό αυτουργό όλων των χρημάτων» χαρακτήρισε τον Άκη, ο Ζήγρας

Αποκαλύπτικός ο ξάδερφος του Άκη Τσοχατζόπουλου κι συνεργάτης του ο Νίκος Ζήγρας, ο οποίος κατά την απολογία του χαρακτήρισε «ηθικό και φυσικό αυτουργό και παραλήπτη όλων των χρημάτων» τον πρώην υπουργό.

Ο Ζήρας αναφέρθηκε αναλυτικά και σε άλλα πρόσωπα που όπως ισχυρίστηκε έχουν σχέση με τη ροή μαύρου χρήματος σημειώνοντας ότι τα χρήματα προέρχονταν από εξοπλιστικά προγράμματα βάζοντας στο κάδρο μεταξύ άλλων τον καταζητούμενο Φουαντ αλ Ζαγιαντ, τον εκζητούμενο πρώην υπουργό Εσωτερικών της Κύπρου Ντίνο Μιχαηλίδη αλλά και τον συγκατηγορούμενο του Γιάννη Σμπώκο.

«Ολα τα ακίνητα που αγοράστηκαν ήταν επιλογή του Ακη και προέρχονταν από μαύρο χρήμα. Σε εμένα αρχικά έλεγε ότι τα χρήματα αυτά ήταν Αράβων επενδυτών. Και τώρα προσπαθούν να ενοχοποιήσουν μόνο εμένα. Αν είχα εγώ όλα αυτά τα χρήματα θα είχα εξαφανιστεί και δεν θα με έβρισκε κανένας», είπε χαρακτηριστικά ο Ζήγρας.

Πρόσθεσε επίσης πως πριν ομολογήσει με αποτέλεσμα να τον λένε ρουφιάνο, προσπάθησε να πείσει τον Άκη Τσοχατζόπουλο να ομολογήσει. Το ίδιο έκανε ακόμη και μέσα στη φυλακή ωστόσο οργισμένος ο πρωην υπουργός αρνήθηκε όλες τις φορές. Σημείωσε επίσης πως ο Άκης τον επισκέφτηκε στο κελί του και του ζήτησε να μην ομολογήσει.

Ο κατηγορούμενος είπε τέλος ότι αισθάνεται ευγνωμοσύνη καθώς ο πρώην υπουργός και ξάδερφός του, κάλυψε τα έξοδα νοσηλείας του στη Γερμανία όταν αρρώστησε σοβαρά συμπληρώνοντας πως μετά κατάλαβε ότι το έκανε με σκοπό να μην πεθάνει πριν προλάβει να του πει για όλους τους λογαριασμούς που είχε ανοίξει για εκείνον.

Επανέλαβε δε ότι φοβάται για τη ζωή του και τη ζωή των οικείων του.

Περιγράφοντας τις διαδρομές των παράνομων αμοιβών που καταλογίζονται στον πρώην υπουργό, ο κ. Ζήγρας αναφέρθηκε και πάλι σε ραντεβού, όπου παραδίδονταν «μαύρες σακούλες» με χρήματα για τον υπουργό. Όπως είπε τα επίμαχα ραντεβού, όπου άλλαζαν χέρια οι σακούλες με τα μετρητά, «γίνονταν πάντα νυχτερινές ώρες στα γραφεία του κ.Τσοχατζόπουλου στην οδό Κόμνα Τράκα και στην οδό Ομήρου».