> Voliotaki: Βάνα από τη Ντόχα> Εγώ θα φέρω περισσότερες επενδύσεις από τον Σαμαρά. Ο Χαμάντ είναι γλύκας!

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Βάνα από τη Ντόχα> Εγώ θα φέρω περισσότερες επενδύσεις από τον Σαμαρά. Ο Χαμάντ είναι γλύκας!

Αρκούσε μόνο η είδηση ότι η Βάνα Μπάρμπα βρίσκεται στη Ντόχα και συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο “Four Seasons” για να στρέψει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της “αδειάζοντας” με την παρουσία της το ταξίδι του πρωθυπουργού και των 40 επιχειρηματιών στο Κατάρ. 

Αν σκεφθείτε πόσο κόστισε η συγκεκριμένη πρωθυπουργική αποστολή στους Έλληνες φορολογουμένους, έχει κάθε δίκιο η Βάνα Μπάρμπα όταν υποστηρίζει στην φίλη της την Τζένη, ότι “εγώ θα φέρω περισσότερες επενδύσεις στην Ελλάδα από τον Σαμαρά…”

Μάλιστα η Βάνα Μπάρμπα συνάντησε τον σεΐχη Χαμάντ μπιν Χαλίφα Αλ Θάνι, αμέσως μετά τον πρωθυπουργό και παρέμεινε στο παλάτι για πάνω από δύο ώρες.
Όταν ολοκληρώθηκε η συνάντηση η Βάνα τηλεφώνησε στη φίλη της

.Ελα Τζενάκι, τι κάνεις πουτανίτσα; Ξέρεις είμαι στην Ντόχα, ναι στο Four Seasons της γνωστής αλυσίδας που έγινε διάσημη χάρη στον Άκη και στη Βίκυ. Είμαι εδώ με τον φίλο μου τον επιχειρηματία, τον Πέτρο τον Κασαδούρα. Ναι μωρέ, είδα και τον Αντωνάκη που κουβαλούσε μαζί του ένα τσούρμο λιγούρηδες. 

Ναι ο Αντώνης έφερε 40 μπακούρια στη Ντόχα, πως να τους προλάβω όλους βρε Τζενάκι; Ναι ήταν και δημοσιογράφοι. Θα υπάρχει πλούσιο ρεπορτάζ στις κυριακάτικες εφημερίδες. Τρομάξανε οι Καταριανοί με την συνοδεία του Σαμαρά, δεν είχαν τι να τους κάνουν....Αυτός που τους εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ο Μίχαλος. «Μίχαλος, Μίχαλος, Μίχαλος...» φώναζαν τα Καταριανάκια στην παρουσία του Μίχαλου, ο οποίος είναι διάσημος εδώ μια και στο Κατάρ βλέπουν ανελλιπώς τις εκπομπές της Πόπης στον ΣΚΑΙ που έχει μόνιμο καλεσμένο τον Μίχαλο.


Πάντως ο σείχης Χαμάντ είναι γλυκούλης κατά βάθος. Μπορεί η φάτσα του να είναι λίγο αποκρουστική αλλά το παληκάρι με λάτρεψε, ξετρελάθηκε μαζί μου. Μάλιστα μου είπε ότι για χάρη μου είναι έτοιμος να κάνει ότι επένδυση του ζητήσω. Του ζήτησα ήδη να μου ανοίξει ένα καφέ στη Βουλιαγμένη και να εκδώσει όλα τα επόμενα βιβλία του Μίμη Ανδρουλάκη. 

Ο Χαμάντ ξετρελάθηκε με την ιδέα. Μάλιστα μου είπε ότι- επειδή λατρεύει τους αριστερούς σαν τον Ανδρουλάκη και την Δαμανάκη-  είναι έτοιμος να κάνει μια τεράστια επένδυση στην Κρήτη. Τι να σου πω ρε Τζενάκι, ο Χαμάντ είναι ένας γλύκας....Ε, με τον Σαμαρά έκανε πλακίτσα. Ξέρεις τι μου είπε; Οι Έλληνες πρωθυπουργοί μου ζητάνε να επενδύσω στην Ελλάδα και την ίδια στιγμή στήνουν δικά τους παραμάγαζα από δίπλα. Δεν ξέρω τι εννοεί ο Χαμάντ μ΄αυτό αλλά έτσι θα έχουν τα πράγματα. Τους ξέρεις τους δικούς μας τους πολιτικούς Τζενάκι, δεν τους ξέρεις, ε;