> Voliotaki: ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ 2012 ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ: ΠΑΝΟ ΣΚΟΤΙΝΙΩΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΟΥ!!

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ 2012 ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ: ΠΑΝΟ ΣΚΟΤΙΝΙΩΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΟΥ!!


Έχω ένα αγοράκι 4 χρονών και μια κορούλα 2. Πάμε στο μεγάλο πάρκο μπαμπά ( ελικοδρόμιο ) μου λένε.... για ποδήλατο... όχι μωρά μου τους λέω έχει αδεσποτα... Να κάνουμε μόνο τσουλήθρα... οχι μωρα μου ειναι τρυπιες, θα πέσετε μέσα και θα κόψετε το κορμάκι σας... Να κάνουμε κούνια μπαμπά... όχι μωρά μου δεν έχουν αλυσίδες θα πέσετε..... Τραμπάλα μπαμπά.... οχι μωρά μου δεν έχετε απο που να κρατηθείτε θα πέσετε... Που να πάμε επιτέλους μπαμπά μου λέει ο μεγάλος..... στο διαμέρισμα γιέ μου του λέω σε μεγαλούπολη ζούμε, τα πάρκα έχουν χρόνια παρατημένα ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙ.....

Ε ΡΕ ΚΑΙ ΓΡΑΤΣΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΡΑΦΕΙΟ .... ΑΜΕΣΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ... ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ....

AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ


ΠΑΝΟ ΣΚΟΤΙΝΙΩΤΗ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΣΤΟ ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ!


ΠΑΝΟΥΛΗ ΣΚΟΤΙΝΙΩΤΗ, ΕΔΩ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ! ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΜΑΓΙΣΣΕΣ, ΣΕ ΧΑΡΤΟΡΗΧΤΡΕΣ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ!! ΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΝΤΑΜΑ ΣΠΑΘΑΤΗ!...


ΠΑΝΟΥΛΗ ΣΚΟΤΙΝΙΩΤΗ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ! ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ! ΩΣΤΟΣΟ ΕΣΥ ΠΑΝΟΥΛΗ, ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΙΩΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΛΑΝΙ! ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΝΟΥΛΗ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ! ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ, ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΟΣ!...