> Voliotaki: Ο "ΠΕΛΩΡΙΟΣ" ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ…!!!

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Ο "ΠΕΛΩΡΙΟΣ" ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ…!!!

Γράφει Περικλής Αθανασόπουλος
 
Θυμάμαι πριν περίπου 40 χρόνια, που ο εν λόγω δημοσιογράφος είχε αρχίσει είδη τη λαμπρή καριέρα του στην κρατική τηλεόραση, οταν περνούσε με έναν κοινό γνωστό  έξω από το πατρικό  μου στην ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ κατεβαίνοντας από το Κάστρο μέσα στο καλοκαίρι  ,και τους κάλεσε η μάνα μου στο σπίτι  να τους γλυκάνει με ένα «υποβρύχιο»,  μου φάνταζε πελώριος γιατί έσκυψε να περάσει το κατώφλι, πιτσιρικάς  εγώ τότε.
 
 Θυμάμαι έναν άνδρα με χαμόγελο και με χιούμορ πολύ απλό και πολύ συμπαθή, που η μάνα μου 90 ετών σήμερα, του λέει, «τι πελώριος είσαι εσύ παιδί μου ...!!!  ίδιος με τον Γιάννη ...!!!  (τον κοινό φίλο)», περνώντας μέσα απόλαυσαν το γλυκό, πίνοντας και κρύο νερό γεμίζοντας το σπίτι γέλια και κολακευτικά σχόλια  στην κουμπάρα, μάνα μου  έφυγαν.

Εντονα μου έρχεται στο νού αυτή η σκηνή σήμερα και δεν μπορώ να παραβλέπω κάποια πράγματα απ, όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας και να απαξιώνω και να μηδενίζω τα πάντα…!!!

Ετσι παρακολουθώντας αυτή την εποχή  με προσοχή τις ενέργειες του δημοσιογράφου και νυν βουλευτού επικρατείας  των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΚΙΚ, ίσως είναι ο μόνος που προσπαθεί με όλες του τις δυνάμεις για να αλλάξει οτι μπορεί απο το πολιτικό κατεστημένο.

Επεμβαίνει άμεσα, σαν εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ σε οτιδήποτε αντιτίθεται στον Ελληνισμό και στην Δημοκρατία μας…

Ο κ. ΚΟΥΙΚ είναι ο μόνος που στηρίζει τα BLOGS και τα έβγαζε στον αέρα μέσα απο το CONTRA.

Είσαι «πελώριος»  ΤΕΡΕΝΣ ,  άλλωστε το είπε και η μάννα μου, και δεν λαθεύει …συνέχισε έτσι… Μπράβο σου…!!!