> Voliotaki: KΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ…

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

KΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ…

Επειδη καποια πραγματα σε τουτον εδω το ρημαδι τον τοπο, πρεπει να μπουν στη θεση τους κάποτε και επειδη βαρεθηκαμε να βιαζουν τη νοημοσύνη μας οι ιδιοι και οι ιδιοι.
 
Σας παραθετω το περιστατικό που μας συνεβη (οικογενειακώς) εχθες και βγαλτε τα συμπεραματα σας:
Προσκεκλημενοι σε παιδικό αποκριατικό παρτυ, στο χωτο του DEΚΚO Λεωφ. Κηφισίας 7 Μαρούσι(πρώην Αυτοκίνηση), και με τηνα αναχώρησή μας κατευθυνθηκαμε μεσημεριανές ωρες στο parking(?) του καταστηματος, για να παραλαβουμε το αμαξι μας. 

Προσπαθωντας να παραλαβω το κλειδι από τον υπαλληλο(?) και δινοντας του γυρω στα 3 ευρω, αυτος μου τα επεστρεψε, λεγοντάς μου πως είναι 5 ευρω η «ταριφα» και πως πρεπει τοσα να του δωσουμε.Εγω με τη σειρά μου, του ειπα που προβλεπεται αυτό (αφου δεν είναι ιδιωτικός χωρος parking) αλλά και εφοσον του τα δωσω, να μου κοφει και την οικεία αποδειξη.

Ο εν λογω κυριος, αφου πρωτα τραβηξε το χερι του που κρατουσε τα κλειδια, μου ειπε πως αποδειξεις δε δινει και πως αν θελω τα κλειδια , πρεπει να του δωσω τα 5 ευρω…. Μετα βεβαια από μια εντονη στιχομυθία και επειδη η οικογενεια δεν ειχε και την υπομονη να φωναξουμε διωκτικές(?) αρχες (Κυριακάτικα), δωσαμε το 5ευρω (και φυσικά δεν γινεται λογος για το …ποσο΄αυτό καθαυτό) και αναχωρησαμε (βεβαια αν υπολογισουμε πως το μαγαζι ηταν ασφυκτικά γεματο, καντε και τους συνειρμους-υπολογισμους σας..)

Τα συμπεράσματα φυσικά δικά σας (όταν καποιοι φοροδιαφευγουν με τοση θρσυτητα και καποιοι άλλοι εχυν αναγκαστει να μειωσουν βασικές δαπανες διαβιωσης…).
 
J.A.

ΑΠΟ: Goladas