> Voliotaki: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΠΟΥΛΑ στη ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΠΟΥΛΑ στη ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ

ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΠΟΥΛΑ

Η σε επεισόδια (πρώτο και δεύτερο) δήλωση της κ. Ζέττας Μακρή, περί «ρόλων» και «ήθους», μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί.

Να της θυμίσω, γιατί προφανώς μεταξύ άλλων έχει ασθενή μνήμη, ότι μόλις προ είκοσι ημερών η ίδια στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό ASTRA, σε ερώτηση δημοσιογράφου απάντησε αυτολεξεί ότι: «ασφαλώς και θέλω τον κ. Καπούλα στο ψηφοδέλτιο γιατί σέβομαι τους αιρετούς τους οποίους έχει τιμήσει ο λαός».

Βέβαια σήμερα, μετά την ξεκάθαρη άρνησή μου να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιό της, λόγω προφανούς ακαταλληλότητας της κ. Μακρή για τη θέση που διεκδικεί, θυμήθηκε τα ονόματα των κ. Κουντούρη, Μήτρου και Βούλγαρη. Για πρώτη και τελευταία φορά της θυμίζω ότι η σύγκρουσή μου το 2000 με τον κ. Κουντούρη είχε ως αποτέλεσμα να έχει ο Δήμος Βόλου για πρώτη φορά εδώ και πενήντα χρόνια Δήμαρχο προερχόμενο από τον κεντροδεξιό χώρο και η πράξη μου αυτή κρίθηκε από τους Βολιώτες με το νικηφόρο αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών του 2002.

Όσον αφορά τις άλλες επιλογές μου και αυτές κρίθηκαν από τους συμπολίτες μου, οι οποίοι αναγνώρισαν την καθημερινή μου προσφορά, από τις διάφορες θέσεις ευθύνης που υπηρέτησα στο Δήμο με την ψήφο τους, οι οποίες ανέρχονταν σε αρκετές χιλιάδες.

Τέλος συμφωνώ απόλυτα με την κ. Μακρή ότι όλοι γνωριζόμαστε σε αυτή την πόλη. Πράγματι η πορεία, το ήθος, η συνέπεια, η ευπρέπεια, ο σεβασμός που έχουμε επιδείξει και συμπληρώνω ο βίος και η πολιτεία του καθενός, είναι γνωστά. Απλώς μερικών έχουν ξεπεράσει τα όρια του νομού Μαγνησίας και αποτελούν συχνά πρώτο θέμα σε διάφορα κοσμικά και πολιτικά στέκια των Αθηνών.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΠΟΥΛΑΣ