> Voliotaki: Συνέχισε, συνέχισε, συνέχισε

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Συνέχισε, συνέχισε, συνέχισε

Voliotaki ας τους να λένε ότι θέλουν και να σε βρίζουν όσα θέλουν. Απ' ότι βλέπω τα πας περίφημα. Όλη η πόλη μιλάει για εσένα. Χθες απόγευμα στην αγορά, πήγα σε 7 μαγαζιά, στα 5 συζητούσαν για εσένα, στα 2 μάλιστα είχαν laptop και σε παρακολουθούσαν.

Εκφράζεις ακόμα και τον τελευταίο πολίτη του Βόλου και αυτό εκτιμάται. Γι' αυτό και θέλουν να σε φιμώσουν. Αν θέλεις τη γνώμη μου, δεν κάνεις κάτι παράνομο. Δικηγόρος είμαι και ξέρω πολύ καλά τί σου λέω. Μέχρι στιγμής, παρόλο που φαίνεται ότι είσαι για κλείσιμο, δεν έχεις βρίσει ή συκοφαντήσει κανέναν. Και κάτι λέξεις τύπου καραγκιόζηδες, πανίβλακες και άλλα, μην τρελαθούμε, δεν είναι υβριστικές. Αν αύριο αποκαλυφθείς δεν θα υπάρξει δικαστήριο να σε καταδικάσει και αν υπάρξει στην Ελλάδα, στο ευρωπαϊκό θα δικαιωθείς ΣΙΓΟΥΡΑ.

Και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά ο συνάδελφος Πάνος Σκοτινιώτης. Ο Χρήστος Βούλγαρης το γνωρίζει άραγε;

Αν σκοπεύεις να συνεχίσεις έτσι, χωρίς να με απογοητεύσεις στην πορεία, ναι ρε voliotaki συνέχισε, γιατί σε έχουμε ανάγκη. Είμαι μητέρα, καθημερινά παλεύω για να τα βγάλω πέρα και εγώ και ο άντρας μου και ξαπλώνοντας το βράδυ στο κρεβάτι, δεν είναι λίγες οι φορές που θέλω να χαθώ στην αγκαλιά του, επειδή σκέφτομαι το αύριο των παιδιών μας. Με φοβίζει voliotaki, με τρομάζει, πολλές φορές με θυμώνει κιόλας. Συνέχισε, συνέχισε, συνέχισε...

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ