> Voliotaki: «Σήμερα ΕΧΑΣΑ έναν από τους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ μαθητές μου»...

Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

«Σήμερα ΕΧΑΣΑ έναν από τους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ μαθητές μου»...

«Σήμερα έχασα έναν από τους καλύτερους μαθητές μου», λέει ο εκπαιδευτής του άτυχου πιλότου
... λέει ο εκπαιδευτής 
του άτυχου πιλότου...


Στη θλίψη έχουν βυθιστεί η οικογένεια και η φίλοι του άτυχου κυβερνήτη του μοιραίου «Χιούι» που έχασε τη ζωή του από τη συντριβή του στρατιωτικού ελικοπτέρου στην περιοχή της Ελασσόνας το πρωί της Τετάρτης. 

Ο ταγματάρχης (χειριστής του ελικοπτέρου) Δημοσθένης Γούλας  ήταν ένας από τέσσερις νεκρούς που θρηνούν σήμερα οι ένοπλες δυνάμεις. 

Είχε στο ενεργητικό του 1600 ώρες πτήσης, καταγόταν από το Ανθηρό Αργιθέας και ήταν παντρεμένος με παιδιά.

Μάλιστα ο εκπαιδευτής του θέλησε να τον αποχαιρετήσει μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook αναρτώντας μία σειρά φωτογραφιών από επιχειρησιακές δραστηριότητες του άτυχου κυβερνήτη αλλά και ένα συγκινητικό κείμενο. 

«Φίλοι μου η καρδιά μου σήμερα στάζει αίμα, δεν μπορώ να το χωνέψω, φαρμακώθηκα. Σήμερα έχασα έναν από τους καλύτερους μαθητές μου τον Δήμο Γούλα. 

Ο Δήμος ήταν ένας άριστος χειριστής, αποφοίτησε από την ΣΑΣ την 22 Φεβ 2002, 1ος στην σειρά του, ήταν ένας τέλειος οικογενειάρχης ένας άριστος Αξκος. 

Στην οικογένειά του στην οικογένεια του Κώστα Χατζή και στην οικογένεια της Αεροπορίας Στρατού τα θερμά συλλυπητήρια μου. ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥΣ».

 (φωτογραφίες από την εκπαίδευσή του).