> Voliotaki: Σχέδιο δολοφονίας της στις φυλακές καταγγέλλει η Ρούπα...

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Σχέδιο δολοφονίας της στις φυλακές καταγγέλλει η Ρούπα...

Πόλα Ρούπα
«Σχέδιο δολοφονίας της από το κράτος»

καταγγέλλει η Πόλα Ρούπα επικαλούμενη συγκεκριμένα περιστατικά που συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου κρατείται, και κατηγορώντας ως ηθικούς αυτουργούς τούς υπουργούς Νίκο Τόσκα και Σταύρο Κοντονή.

Η καταδικασμένη για υποθέσεις του «Επαναστατικού Αγώνα» σύντροφος του Νίκου Μαζιώτη αναφέρει πως η δολοφονία της επιχειρήθηκε με τρόπο ώστε να εμφανιστεί ως «συμπλοκή κρατουμένων» από «ένα πρεζόνι βαλτό της υπηρεσίας» και εκφράζει την πεποίθησή της ότι «ο Τόσκας προσωπικά το έχει βάλει το χέρι του στην οργάνωση του σχεδίου δολοφονίας μου, παρέα με τον Κοντονή».

Προσθέτει ότι συγκρατούμενή της μπήκε στην πτέρυγα και «άρχισε να περπατάει προκλητικά, χτυπώντας από τον ένα τοίχο στον άλλο (παραπατούσε υποτίθεται), έτοιμη να βγάλει μαχαίρι, όταν θα έπεφτε πάνω μου. 

Πριν ολοκληρωθεί το σχέδιο και επειδή, όπως έχω αποδείξει, δεν μου λείπει το μυαλό για να καταλάβω αμέσως τι γίνεται, ενημέρωσα τηλεφωνικά δημοσιογράφους και δικηγόρους ώστε τουλάχιστον, αν συνέβαινε οτιδήποτε, να έχω πρώτα μιλήσει εγώ. 

Το γεγονός θα καταγραφόταν ως “συμπλοκή μεταξύ κρατουμένων” και αυτός ήταν ο στόχος, ώστε να έχει η υπηρεσία και το κράτος φυσικά τα χέρια τους καθαρά απ’ ό,τι συμβεί”».

Όπως αναφέρει η Ρούπα: «Γνώριζα από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στη φυλακή πως το κράτος θα αναζητήσει τρόπο να με βγάλει από την μέση, αφού κάθε άλλο όπλο που χρησιμοποίησε δεν με εξέπληξε».

«Επειδή κάποιοι από πολιτικό συμφέρον θα βγουν και θα πουν ότι υπερβάλω ή ότι είναι η φαντασία μου που τα βγάζει αυτά, δηλώνω εκ των προτέρων ότι αυτοί που θα τα πούνε αυτά θα το κάνουν γιατί δεν τους συμφέρει να αποδεχτούν ότι κάτι τέτοιο ισχύει», υποστηρίζει.

Η δήλωση της Ρούπα καταλήγει: «Ας έρθουν σε μένα. Τους περιμένω. Και να ξέρουν πως ακόμα και νεκρή και πάλι θα με φοβούνται».

efsyn.gr