> Voliotaki: Ζει από θαύμα...

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Ζει από θαύμα...

Ζει από θαύμα: Ο γιος του προπονητή της Τσαπεκοένσε ξέχασε το διαβατήριο στο σπίτι
Ο γιος του προπονητή της Τσαπεκοένσε 
ξέχασε το διαβατήριο στο σπίτι...

Ζει τη μεγαλύτερη τραγωδία έχοντας χάσει τον πατέρα του αλλά η τύχη μάλλον τον βοήθησε για να συμπαρασταθεί στη μητέρα και τον αδερφό του αυτές τις δύσκολες στιγμές. 

Ο γιος του Κάιο Ζούνιορ, του προπονητή  της Τσαπεκοένσε, είχε συμπεριληφθεί στην αποστολή για να ταξιδέψει και αυτός στην Κολομβία ώστε να παρακολουθήσει τον πρώτο τελικό του Κόπα Σουνταμερικάνα με την Ατλέτικο Νασιονάλ.

Ο Ματέους Σαρόλι, πήγε κανονικά μέχρι το αεροδρόμιο όμως εκεί συνειδητοποίησε πως είχε ξεχάσει το διαβατήριο με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο και μοιραία να επιστρέψει στο σπίτι.

Λίγες ώρες αργότερα, έμαθε πως ο πατέρας του ήταν νεκρός μαζί με ακόμα 70 άτομα που βρίσκονταν στο αεροπλάνο.

«Φίλοι μου, ο αδερφός μου και η μητέρα μου είναι καλά. Ζητάμε την κατανοήσή σας σε αυτές τις δύσκολες ώρες, κυρίως προς τη μητέρα μου και σας ευχαριστούμε όλους για τα μηνύματά σας.

Ημουν στο Σάο Πάολο και δεν επιβιβάστηκα γιατί ξέχασα το διαβατήριό μου.

Είμαστε δυνατοί και θα το ξεπεράσουμε. Σας ευχαριστώ όλους», έγραψε χαρακτηριστικά ο Ματέους...



iefimerida.gr