> Voliotaki: Στη χαμένη πελατεία του Μαρινόπουλου στοχεύει ο Σκλαβενίτης

Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Στη χαμένη πελατεία του Μαρινόπουλου στοχεύει ο Σκλαβενίτης

Η επίτευξη ετήσιου τζίρου 1,2 - 1,3 δισ. ευρώ είναι το στοίχημα που έχει θέσει ο όμιλος Σκλαβενίτη για την αναβίωση του δικτύου του ομίλου Μαρινόπουλου, που περνά κατά 100% στη νέα εταιρεία που θα συσταθεί για αυτόν τον σκοπό. 

Το στοίχημα θεωρείται φιλόδοξο, δεδομένης της πτώσης των λιανικών πωλήσεων από τη

Διαβάστε περισσότερα