> Voliotaki: Η ανακοίνωση του Σπύρου Παπαδόπουλου: «Δεν έχω ούτε σεντ σε τράπεζα του εξωτερικού»

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Η ανακοίνωση του Σπύρου Παπαδόπουλου: «Δεν έχω ούτε σεντ σε τράπεζα του εξωτερικού»


Ανακοίνωση με την οποία διαψεύδει ότι βρίσκεται μεταξύ των καταθετών της UBS που περιλαμβάνονται στην αποκαλούμενη Λίστα Μπόργιαν την οποία διερευνούν για φοροδιαφυγή οικονομικοί εισαγγελείς, εξέδωσε ο γνωστός ηθοποιός και παρουσιαστής Σπύρος Παπαδόπουλος με αφορμή σχετικό δημοσίευμα.

O ηθοποιός αναφέρει:

«Πρόσφατα "κρεμάστηκα" κι εγώ στα περίπτερα-εξώφυλλο παρακαλώ (!)- διότι υποτίθεται ότι έχω πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ σε Ελβετική τράπεζα! Και οσονούπω θα κληθώ και από τον εισαγγελέα να καταθέσω... Αυτά όλα, σύμφωνα με δήθεν, ασφαλείς πληροφορίες …

Κάποιοι που με συμπαθούν θα στεναχωρήθηκαν: «Κρίμα, μας κάνει και τον αριστερό και τον προοδευτικό, τελικά όλοι ίδιοι είναι», και κάποιοι που με αντιπαθούν θα χάρηκαν: «Τά λεγα εγώ, λαμόγιο είναι, τελικά όλοι ίδιοι είναι»!

Επειδή λοιπόν, δεν είναι όλοι ίδιοι, δηλώνω ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΠΕΝΗΝΤΑΡΑΚΙ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΑ ΠΟΣΑ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ... ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ! Πολύ περισσότερο, χρήματα που δεν είχαν δηλωθεί.»