> Voliotaki: Γνωστός Έλληνας ηθοποιός αποκαλύπτει: «Ήρθα σε επαφή με τον Θεό. Τον είδα»

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Γνωστός Έλληνας ηθοποιός αποκαλύπτει: «Ήρθα σε επαφή με τον Θεό. Τον είδα»

Μετά τις λεπτομέρειες που αποκάλυψε για την ερωτική αλλά και σεξουαλική του ζωή, ο Νίκος Ζιάγκος μίλησε και για μια άγνωστη στο ευρύ κοινό εμπειρία, που είχε ζήσει στο παρελθόν.
Ο ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξη του στο περιοδικό YES αναφέρθηκε σε ένα ταξίδι που είχε κάνει στις Ινδία: «Έχω πάει στις Ινδίες, όπου έκανα διαλογισμό και δοκιμάζαμε ότι υπήρχε και δεν υπήρχε.

Ερχόταν μετά ο δάσκαλος, μας έκανε διαλογισμό, προσευχόμασταν και από τους ήχους που βγάζαμε νιώθαμε ότι κουνιέται το σύμπαν», είπε και συνέχισε εξηγώντας το τι είναι αυτό που κέρδισε από αυτό το ταξίδι: 
«Κέρδισα ότι ήρθα σε επαφή με τον Θεό. Τον είδα. Αυτά τα παραισθησιογόνα που παίρναμε μας ενεργοποιούσαν την υπόφυση, το λεγόμενο τρίτο μάτι. 
Μόλις ενεργοποιηθεί αυτό, αμέσως ο χωροχρόνος και το σύμπαν καμπυλώνουν πάνω σου. ότι διατάξεις εκείνη τη στιγμή θα γίνει. Ακόμα και παλιρροϊκό κύμα».
Ο ηθοποιός δεν θέλησε να πει τι ήταν ακριβώς αυτό που διέταξε να γίνει ωστόσο ανέφερε την διαδικασία αλλά και το συμπέρασμα που έβγαλε από αυτό: «Έκανα κάτι πάνω από το κεφάλι μου και το είδα να γίνεται. 
Έβαλα δέκα άτομα να μπούμε σε σχήμα άστρου και να παραγγείλουμε κάτι. Κινήσαμε ουράνια σώματα. Ο Θεός μου έδειξε ότι υπάρχει και πως ο άνθρωπος μπορεί να "διατάξει" το σύμπαν».
Ο Νίκος Ζιάγκoς δήλωσε χαρακτηριστικά πως μετά από την εμπειρία που ζει κανείς εκεί δεν γυρνά ποτέ πίσω στην κανονική του ζωή: 
«Πιο δυνατός; Δεν ξαναγυρνάς στην κανονική σου ζωή. Όσοι πήγαν στην Ινδία δεν ξαναγύρισαν, ο μόνος που γύρισε ήμουν εγώ» ανέφερε και συμπλήρωσε: 
«Είχα φροντίσει για δικλείδες ασφαλείας. Είχα βγάλει εισιτήρια επιστροφής και είχα πληρώσει τέσσερις Ινδούς να έρθουν να με συλλάβουν. 
Τους είπα "Ότι και να λέω, εσείς θα μου φορέσετε χειροπέδες, θα με πάρετε σηκωτό και θα με βάλετε στο αεροπλάνο"».