> Voliotaki: Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΕΓΓΟΝΟΣ!

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΕΓΓΟΝΟΣ!

Μια μέρα καθόταν στην αυλή ο παππούς μαζί με τον εξάχρονο εγγονό του και χαζεύανε. Κάποια στιγμή ο παππούς βγάζει ένα μπουκάλι κρασί και τραβάει μια γουλιά. Βλέποντάς το αυτό ο πιτσιρικάς τού λέει:
- Παππού, μου δίνεις και μένα μια γουλιά;
- Δεν μου λες, μικρέ, αν τραβήξεις το πουλί σου μπορεί να φτάσει στον κώλο σου?
- Όχι, απαντά ο μικρός.
- Τότε είσαι πολύ μικρός για να πιεις κρασί.
Λίγο αργότερα ο παππούς βγάζει ένα πούρο και αρχίζει να καπνίζει.

- Παππού, μου δίνεις και μένα μια ρουφηξιά; ρωτάει ο μικρός.
- Δεν μου λες, μικρέ, αν τραβήξεις το πουλί σου μπορεί να φτάσει στον κώλο σου;
- Όχι, απαντά ο μικρός.
- Τότε είσαι πολύ μικρός για να καπνίσεις τσιγάρο.
Απογοητευμένος ο εγγονός μπαίνει μέσα στο σπίτι και σε λίγο βγαίνει κρατώντας ένα ποτήρι γάλα και κουλουράκια.
- Μικρέ, μου δίνεις ένα κουλουράκι; ρωτάει ο παππούς.
Και ο μικρός απαντά:
- Δεν μου λες, παππού, αν τραβήξεις το πουλί σου μπορεί να φτάσει στον κώλο σου;
- Ναι, βέβαια, λέει ο παππούς.
- Τότε άντε και γαμήσου, γιατί η γιαγιά μου είπε ότι τα κουλουράκια είναι μόνο για μένα...!