> Voliotaki: Δήμαρχε Βόλου...

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Δήμαρχε Βόλου...

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Ο κομπος εφτασε στο χτενι. Θα σου μιλησω ως Παλαντζας Ιωσηφ εργαζομενος ΔΕΥΑΜΒ και συνδικαλιστης του συλλογου ΔΕΥΑΜΒ. Απο 13 χρονων εργαζομαι, αρχισα με το ανθοπωλειο του Τσουκνιδα.
Στην μεχρι και σημερα ζωη μου εχω κανει πολλες δουλειες, αποδεδειγμενα και οχι μονο ως υπαλληλος, μια και εχω ανοιξει ως επαγγελματιας, καφετερια, περιπτερο, κινιτη καντινα και πωληση ενδυματων στο Old citi, οπου και την "εφαγα" χοντρα. Εχω κανει και στο εξωτερικο, βεβαια!!!...βλεπεις δεν εισαι ο μονος...

Στην ΔΕΥΑΜΒ εργαστηκα ως εργατης αποχετευσης απο το 1993 εως το 2000 εκτακτος. Απο το 2000 εως το 2002 παλι εως εκτακτος ημουν οδηγος μεταφορας λυματολασπης στον βιολογικο. Εκει μαζι με τον σημερινο προεδρο των εργαζομενων, αν και αυτος προισταμενος, καθαριζαμε μαζι τις δεξαμενες, φυσικα με αλλους συναδελφους.

Ναι αυτες που οποιος τις βλεπει, πιανει την μυτη του και τρεχει να φυγει. Το 2002 βλεποντας την αδικια τοσων χρονων να μην γινομαι αοριστου χρονου, για λογους ΜΗ δοντιου, αποφασισα να φυγω απο την ΔΕΥΑΜΒ. Ετσι ανοιξα ολα τα προαναφερομενα επαγγελματα. Αντεξα ως το Old City, εκει οπου πολλοι και εμπειροι επαγγελματιες την "εφαγαν" και αυτοι.

Ετσι φτανω στο σημειο να χρησημοποιησω μια αυτοανοση ασθενεια που εχω απο 24 χρονων. Βγαινω με επιτροπη ατομο με ειδικες αναγκες. Γραφομαι στον ΟΑΕΔ για τα ατομα με ειδικες αναγκες και χωρις ντροπη, ζητησα απο τον πρωην δημαρχο κυριο Βουλγαρη, εργασια με 4χρονο προγραμμα του ΟΑΕΔ, με εβαλε στην ΔΕΥΑΜΒ ξανα.

Εκει στο τελος του προγραμματος με γνωμοδοτηση του νομικου συμβουλιου του κρατους ζητω απο το Δ.Σ την μετατροπη της συμβασης μου σε αοριστου. Οντως ο πρωην δημαρχος πλεον κυριος Σκοτινιωτης και το Δ.Σ μετατρεπουν την συμβαση μου σε αοριστου. Γιατι στα εγραψα ολα αυτα;

Γιατι εχω μια οικογενεια με δυο παιδια και τον αδερφο μου ο οποιος ειναι με νοητικη στερηση εκ γεννηθης να συντηρω. Γιατι κυριε δημαρχε, δεν μπορω αλλο πλεον να ακουω να μου λενε τα παιδια μου οτι τα κοροιδευουν στο σχολειο, για την εργασια που κανει ο πατερας τους, λεγοντας τους οτι ο Μπεος ειπε το ταδε...

Εσεις τουλαχιστον κυριε δημαρχε, το εχετε πει επανελειμενα σε θεματα που σας αφορουν, τι πρεπει να πειτε στα παιδια σας;... Για αυτο τον λογο και πολλους αλλους κυριε δημαρχε, ως ανθρωπος που εχω, θελω να πιστευω μια συνειδηση στην πορεια της ζωης μου αξιοπρεπης. Θα σας παρακαλουσα ξανα, να σταματησετε να με συκοφαντειτε, να με βριζετε και να απαξιωνεται την εργασια που προσφερω, παρ'ολα τα προβληματα μου.

Σαν εξουσιοδοτημενος απο τους συναδελφους μου εργαζομενος, σας εχω ζητησει ως συλλογος συναντηση. Συναντηση για εναν ειλικρινη διαλογο, ωστε να βρεθουν λυσεις. Καθαρα και ξαστερα με αποφευγετε. Δικος σας ο λογος και η αποφαση, εξηγηστε ομως στους συναδελφους μου γιατι;

Εξηγηστε σε εργαζομενους που υπερβαλουν εαυτους και με υπερμετρες δυναμεις φερνουν σε περας ενα τεραστιο πλεον δημο, Καλικρατικο!!! Θελω να πιστευω οτι εχετε τις ποιο αγνες προθεσεις και καταλαβαινετε πολυ καλα το τι τραβαει ο εργαζομενος της ΔΕΥΑΜΒ, σημερα.

Εχετε την λυση στα χερια σας, ας την δωσετε λοιπον. Μονο μεσα απο διαλογο θα λυθουν τα προβληματα που λετε οτι εχουμε μεταξυ μας. "Συ ειπας" για αποκατασταση σχεσεων... Με σεβασμο στον θεσμο του δημαρχου...

Παλαντζας Ιωσηφ. 

Υ.Γ μαλλον ηρθε η ωρα να με απολυσετε, βλεπετε εχω την κακια συνηθεια να εκφραζω και την παραμικρη μου σκεψη. Δεν πειραζει, στον γολγοθα της ζωης, εχω μαθει οτι τιποτε δεν ειναι σιγουρο.