> Voliotaki: Εγώ φταίω για την απεργία πείνας του Νίκου Ρωμανού

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Εγώ φταίω για την απεργία πείνας του Νίκου Ρωμανού

Ανακοινώσεις για την απάνθρωπη στάση της πολιτείας απέναντι στον κρατούμενο και απεργό πείνας, Νίκο Ρωμανό, εξέδωσαν το ΠΑΣΟΚ, ο Ανδρέας Λοβέρδος η ΔΗΜΑΡ και ο ΣΥΡΙΖΑ.

Το ΠΑΣΟΚ ζητά από τον υπουργό Δικαιοσύνης να επιτρέψει στον Νίκο Ρωμανό να σπουδάσει. Το ίδιο κάνει και ο Ανδρέας Λοβέρδος.
Το ζήτημα είναι ότι το ΠΑΣΟΚ και ο Λοβέρδος είναι στην κυβέρνηση, οπότε μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται και ανακοίνωση της ελληνικής αστυνομίας που θα καταδικάσει τον άγριο ξυλοδαρμό του Νίκου Ρωμανού μετά τη σύλληψη του και τη χοντροκομμένη χρήση Φώτοσοπ για να καλυφθούν τα τραύματά του.

Επειδή όμως κανείς σε αυτήν την χώρα δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για ό,τι συμβαίνει, αποφάσισα να το πάρω πάνω μου.

Εγώ φταίω που ο Νίκος Ρωμανός δεν παρακολουθεί τα μαθήματά του αλλά διανύει την 20η μέρα απεργίας πείνας στο νοσοκομείο.

Εγώ φταίω που η δημοκρατία εκδικείται όποιον δεν της αρέσει και ο νόμος είναι λιγότερο δίκαιος για κάποιους.

Εγώ φταίω που ο Νίκος Ρωμανός αντιμετωπίζεται ακόμη ως τρομοκράτης εξαιτίας της ιδεολογίας του, παρότι απαλλάχθηκε οριστικά από αυτήν την κατηγορία.

Εγώ φταίω που ο Νίκος Ρωμανός βασανίστηκε από τους αστυνομικούς με τις κουκούλες όμως κανείς από αυτούς δεν λογοδότησε για τα βασανιστήρια.

Εγώ φταίω που ο Αλέξης Γρηγορόπουλος ξεψύχησε στα χέρια του Νίκου Ρωμανού.

Εγώ φταίω που ο Επαμεινώνδας Κορκονέας σκότωσε δύο, και όχι ένα, 16χρονα παιδιά.

Εγώ φταίω για όλα.

Αναλαμβάνω την ευθύνη μήπως αισθανθείτε καλύτερα.