> Voliotaki: Περιμένει το παιδί του Λάτσιου η Ελένη!

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Περιμένει το παιδί του Λάτσιου η Ελένη!

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΧΑΤZΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

Από την Ιόλη Πιερίδη
Η είδηση ότι η Στεφανίδου θα βρισκόταν απέναντι στην Μενεγάκη είχε φθάσει στα αυτιά της Ελένης πολύ πριν ο Πάνος Κυριακόπουλος το ανακοινώσει στην Τατιάνα. Τι είχε συμβεί;
Ο ισχυρός άνδρας του STAR εμπιστεύθηκε την συγκεκριμένη πρωτοποριακή
ιδέα του στον Χατζηνικολάου μια και τον ενδιέφερε η άποψη του Νίκου για την εθνικής σημασίας μετακόμιση της πετυχημένης εκπομπής από την απογευματινή στη μεσημεριανή ζώνη.
Ο Νίκος Χατζηνικολάου τη βρήκε θαυμάσια ιδέα και στην συνέχεια τηλεφώνησε στην αγαπημένη του φίλη Ελένη και της μετέφερε τα καθέκαστα.
Η Ελένη αρχικά αγχώθηκε αλλά μόνο για λίγο. Στην συνέχεια τηλεφώνησε στη μητέρα της και τής ζήτησε την γνώμη της.
-Ελενίτσα μου, εμείς είμαστε παλιές στο κουρμπέτι, σιγά μην φοβηθούμε την Τατιάνα. Θα περάσει κι αυτή από το παγκάρι, θα την συντρίψουμε. Μόνο που θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα θόρυβο γύρω από το όνομά σου...
.Μα κάθε μέρα γράφουν για το διαζύγιό μου με τον Γιάννη και τα δικαστήρια...
-Χρειάζεσαι κάτι πιο δυνατό...Νομίζω ότι πρέπει να μείνεις έγκυος ξανά!!!
.Μανουλίτσα μου, αυτό είναι το πιο εύκολο. Έχω ήδη 3 παιδιά ζωή νάχουν...
-Ναι, αλλά δεν θα μείνεις έγκυος από τον Ματέο...
.Τι εννοείς πονηρή μανουλίτσα, αφού ξέρεις ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχω μάτια για άλλο άνδρα...
-Θα μείνεις έγκυος από τον Γιάννη Λάτσιο. Πρέπει να του αρπάξουμε την περιουσία. Αν κάνει κι άλλο παιδί μαζί σου κανένα στοιχείο που θα παρουσιάσουν οι δικηγόροι του δεν πρόκειται να σταθεί στο δικαστήριο. Ασε που με την φλόγα που έχει μετά από τόσα χρόνια στέρησης θα σε κατασπαράξει...Και το πιο πιθανό να πάρει πίσω και τις αγωγές!...
.Μανούλα ουάου. Αυτό είναι μια σατανική ιδέα...
-Μία ακόμη σατανική ιδέα θέλεις να πεις. Εμείς οι παλιές ξέρουμε πολλά κόλπα κόρη μου...
kourdistoportocali