> Voliotaki: Επιστολή Αχιλλέα Μπέου σε εισαγγελέα κ. Κουτζαμάνη

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Επιστολή Αχιλλέα Μπέου σε εισαγγελέα κ. Κουτζαμάνη

Προς
την κ. Ευτέρπη Κουτζαμάνη
Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου


Αξιότιμη κυρία Εισαγγελέα,
Πληροφορήθηκα από τα ΜΜΕ τις δηλώσεις σας, με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις, ότι θα συλλαμβάνονται ακόμη και βουλευτές όταν προβάλλουν παρανόμως οπτικοακουστικό υλικό.
Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω μαζί σας, αφού ο Νόμος προβλέπει την τιμωρία όσων το πράττουν.
Οι δηλώσεις αυτές, όμως, προκαλούν πολλά ερωτήματα. Ο συγκεκριμένος Νόμος από πότε ισχύει; Η δε ισχύς του αφορά ειδικές περιπτώσεις; Συγκεκριμένους πολίτες; Ασφαλώς όχι. Πως είναι δυνατόν, λοιπόν, η Δικαιοσύνη να λειτουργεί με δύο μέτρα και με δύο σταθμά;

Έσπευσα να διατυπώσω τα ερωτήματά μου αλλά ξέχασα ότι ίσως να μη γνωρίζετε τη δική μου περιπέτεια. Σας ενημερώνω, λοιπόν, εν συντομία ότι υπεκλάπη ιδιωτική μου συνομιλία με συγκεκριμένο επιχειρηματία – παράγοντα και, αφού αποτέλεσε αντικείμενο επεξεργασίας με το κατάλληλο μοντάζ, δημοσιοποιήθηκε στα ΜΜΕ από τον Δικηγόρο κ. Αλέξη Κούγια για δικούς του λόγους.

Αντέδρασα υποβάλλοντας μήνυση κατά των υπευθύνων. Το αποτέλεσμα; Έκπληκτος διαπίστωσα ότι αντί να ασκηθεί δίωξη στους υποκλοπείς ασκήθηκε στον παθόντα. Μέχρι και σήμερα δεν γνωρίζω που βρίσκεται η μήνυσή μου. Προφανώς κάποιοι την «μπλοκάρουν» τεχνηέντως.

Έχω δηλώσει ότι, δυστυχώς, δεν έχω εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη. Είμαι όμως πεπεισμένος ότι υπάρχουν έντιμοι Δικαστές, με ακεραιότητα, αξία και δικαστική συνείδηση. Δυστυχώς, τόσο για μένα όσο και για τους Ελληνες πολίτες καθημερινά δικαιώνομαι απ τα γεγονότα.
Κλείνοντας ελπίζω και εύχομαι να τύχω μιας δίκαιας δίκης και να κριθώ από έντιμους δικαστές.

Αναφέρομαι τόσο στην παραπάνω μερικότερη υπόθεση, όσο και στη βασική δικογραφία για τους "στημένους" ποδοσφαιρικούς αγώνες, όπου έμπλεξα χωρίς να φταίω και, μάλιστα, να προφυλακιστώ, επειδή, δήθεν έχω αμερικάνικο διαβατήριο, κάτι που δεν ισχύει αφού ουδέποτε υπήρξα Αμερικανός υπήκοος.

Ετσι, μέχρι και σήμερα τα πέντε μου παιδιά, δεν γνωρίζουν γιατί προφυλακίστηκε ο πατέρας τους. Προσωπικά γνωρίζω, όπως και πολύς άλλος κόσμος: Στην δική μου στημένη και απάνθρωπη υπόθεση που πλέον ανά το πανελλήνιο αναγνωρίζεται, κάποιοι έχτισαν το μέλλον τους. Αλλοι το πολιτικό, άλλοι το δικαστικό και άλλοι στη δημοσιογραφία.

Με εκτίμηση,

ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΜΠΕΟΣ