> Voliotaki: Καίτη Φίνου: «Έπεσα κι εγώ θύμα βιασμού»

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Καίτη Φίνου: «Έπεσα κι εγώ θύμα βιασμού»

Η γνωστή ηθοποίος Καίτη Φίνου σε πρόσφατη συνέντευξή της αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και σε μια τραυματική εμπειρία που είχε όταν ήταν στην εφηβική ηλικία.

«Έπεσα κι εγώ θύμα βιασμού! Όσο και να σε βοηθήσει κάποιος, τα λάθη σου μετά από μια τέτοια εμπειρία θα τα κάνεις στη ζωή σου. Πέφτεις σε άσχημες καταστάσεις, σε άσχημες σχέσεις, διαμορφώνεις κάπως τη ζωή σου...».

«Ο βιασμός συνέβη το 1975, ήμουν 15 χρονών τότε και δεν...
πήγαινε το μυαλό μου ότι ο άλλος θα με δει πονηρά» δήλωσε στο περιοδικό «Λοιπόν».

Παράλληλα αναφέρθηκε και στην έκτρωση που είχε κάνει, αλλά και στις ερωτικές της σχέσεις: «Έχω κάνει αποβολές. Δεν το προσπάθησα. Έκτρωση έκανα μία φορά στα 18 και άλλη μια επειδή έπρεπε. Δεν μου λείπει ένα παιδί. Τα αγαπώ. Φόνο θα έκανα για έναν και μόνο λόγο, για την κακοποίηση ενός παιδιού».

«Η μεγαλύτερη μου σχέση ήταν με τον Στάθη Ψάλτη, πεντέμισι χρόνια, μετά με τον Λευτέρη Πανταζή δυόμισι χρόνια και δυόμισι χρόνια με τον πρώην άντρα μου, Γιώργο Λύρα. Κάποια στιγμή, χωρίζοντας από τον πρώην άντρα μου, δεν μπορούσα να μείνω μόνη μου. Ένας βιασμός σε παιδική ηλικία σε κάνει και θέλεις έναν άνθρωπο δίπλα σου».