> Voliotaki: ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ... (ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ 2 ΒΙΝΤΕΟ)

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ... (ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ 2 ΒΙΝΤΕΟ)

Σε απάντηση κάποιων που ενοχλούνται από τις αναρτήσεις μου στο φιλόξενο σπίτι σας και αναρωτιούνται για το ποιόν μου, θα ήθελα να αναφέρω τα παρακάτω.

Είμαι ένας από εσάς, που παλεύει να σταματήσει την πολιτική και ιδεολογική εξαθλίωση, την κατρακύλα της πατρίδας μας στα τάρταρα και που αναζητά την επαναφορά της εθνικής μας αξιοπρέπειας στις καρδιές μας.

Τελευταία φορά ψήφισα...
τον Γιάγκο Πεσμαντζόγλου, μέχρι που έμαθα ότι ανήκε και αυτός στη λέσχη Μπίλντεμπεργκ. Έκτοτε, είμαι πολιτικά ένας μοναχικός, ρομαντικός, αναρχοαυτόνομος στρατιώτης Σμήναρχος της Π.Α., που ανήκει πλέον στους πυρήνες της αγάπης.

Στα 15 μου, μάζεψα όλα τα αχλάδια της Μπούφας, στα 16 μου πακετάρισα στις 3.00 το πρωί όλες τις εφημερίδες της Θεσσαλίας, στα 17 μου πέρασα τον Μπέη (τον Βισκαικο) και τον κορφο Λεοντα με γκαζάδικο σαν καθαριστής στο μηχανοστάσιο και μετά έγινα στρατιώτης για 35 χρόνια, πιστεύοντας στη Δημοκρατία και την Ελευθερία, που τα πολιτικά τσογλάνια τώρα μου στερούν και αρκετοί από εσάς του ψηφίζετε.

Αυτός είμαι.

Δεν έκρυψα ποτέ τις σκέψεις μου και τις πεποιθήσεις μου. Ευθαρσώς και πάντα επώνυμα, θα λέω ότι η μεταπολιτευτική ζωή του τόπου  βρωμάει και ζέχνει, από τις ορδές πουλημένων πολιτικών και πολιτικάντηδων, που λυμαίνονται τον ιδρώτα του ελληνικού λαού και ότι η ώρα της κρεμάλας πλησιάζει.

Αντώνης Φορλίδας
Αμβέρσα