> Voliotaki: ''ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ'' Λυπάμαι πολύ που ήμουν ένα απο τα άτομα των Αγανακτισμένων του Βόλου στην Αθήνα..

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

''ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ'' Λυπάμαι πολύ που ήμουν ένα απο τα άτομα των Αγανακτισμένων του Βόλου στην Αθήνα..

Ντροπή και Λύπη ένιωσα για κάποιους από το group των αγανακτισμένων του Βολου να φωναζουν στα ΜΑΤ που ηταν στη Βουλή , ακομη και στην αρχη ''ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ'' και να το επαναλαμβανουν συνεχεια...
Δε μπορούσα να μην αντιδρασω εκείνη τη στιγμη..Οπως και αλλοι Αγανακτισμενοι στη πλατεία εκείνη την Ωρα...
Και μετά στο γυρισμο, όταν τα ιδια άτομα μου απηυθηναν το λογο λεγοντας ''Α εσυ εισαι που διαφωνουσες στο Συνταγμα... Τωρα ελπιζουμε να συμφωνεις οτι πρεπει τα παιδια τους να παθουν καρκινο κατηγορηθηκα επειδη απαντησα , φυσικα και οχι...
Τι σημαινει καρκινο στα παιδια τους??? Τι ειναι αυτα τα πραγματα? Δε ντρεπεστε λιγο? Λιγη ανθρωπια δεν εχετε? Ξερετε τι ειναι ο καρκινος? Και πως πιανετε στο στομα σας με αυτο το τροπο αθωα παιδια... Πως γινεται ενας ανθρωπος να καταριεται ενα παιδι με αυτο το τροπο!!! Ουτε στο χειροτερο εχθρο σου δεν το λες αυτο...!!
Πηγαμε να διαδηλωσουμε κατα του μνημονιου, κατα της κυβερνησης οχι να καταραστουμε Μανες, Παιδια...
Χαιρομαι που καποια ατομα απο το πουλμαν μας δεν εντερνιστηκαν αυτες τις αποψεις.. Γιατι εννοειται πως δεν ειναι ολοι ιδιοι...και Χαιρομαι που η οικογενεια μου με μεγαλωσε με αξιες οπως Πατριδα, Θρησκεια, Οικογενεια.. Και αν ειναι να με κατηγορειτε καποιοι κυριοι ''υπερανω'' και ''μικρη'' επειδη νιωθω αηδια ακουγοντας να ξεστομιζει ενας ανθρωπος τετοιες εκφρασεις για εναν αλλο, τοτε Ειμαι πολυ περιφανη που ειμαι μικρη.. Και ευχομαι μεγαλωνοντας να μην γινω σαν εσας..


ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ