> Voliotaki: "ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ"

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

"ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ"

Καλημέρα Voliotaki-α, καταρχάς να δηλώσω φανατική σας αναγνώστρια, που θέλει να ζήσει και αυτή την τρέλα σας. Αυτό είναι όνειρο και είναι το όνειρο του ΣΩΚΡΑΤΗ ΓΚΙΟΛΙΑ για ελεύθερη δημοσιογραφία, μακριά από εξαρτήσεις και σκοπιμότητες.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ, ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ, ΩΣΤΟΣΟ ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΝΑ ΕΡΘΩ ΟΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΦΕΙΑ.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΑΣ

* Το κείμενο, αν θέλετε, δημοσιεύστε το, δεν έχω πρόβλημα, απεναντίαν θέλω να δημοσιευτεί μήπως και γίνουμε ακόμα περισσότεροι.

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΑΓΑΠΗΤΗ ΦΙΛΗ, ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ, ΜΕΙΝΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ E-MAIL ΣΟΥ

ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

ΑΠΟ: VOLIOTAKI